неділя, 9 жовтня 2022 р.

Всесвітній день психічного здоров'я.

 

Ось уже 30 років 10 жовтня відзначається Всесвітній день психічного здоров'я. Це привід обєднати зусилля світової спільноти і почати заповнювати дефіцит уваги до питань психічного здоров'я. Особливо, коли ми бачимо негативний вплив пандемії на населення. І ще не оговтавшись від цього, до нас українців прийшло нове випробування - війна, яка дуже і дуже негативно впливає на психічний стан кожного українця. Тому дуже важливо розпізнати ознаки розвитку психічних порушень у себе, своїх близьких або колег.  Першими сигналами, які потребують уваги є :
  • тривале порушення сну
  • істотне зниження настрою
  • стійкі навязливі думки
  • втрата інтересу та задоволення від справ і дозвілля.

Здоров'я людини, в тому числі й психічне, в першу чергу залежить від неї самої. Важливо:
  • знайти хобі та розвивати його
  • організовувати час та простір для якісного сну
  • бути активним
  • спілкуватися з цікавими людьми
  • медитувати 
У разі виявлення в себе ознак погіршення психічного здоров'я рекомендовано звернутися за професійною допомогою. Потрібно знати що: Психічне здоров'я — це рівень психологічного добробуту, який визначається не тільки відсутністю психічних захворювань, а й низкою соціально-економічних, біологічних і тих, що стосуються навколишнього середовища чинників. Пропоную цікаві та корисні матеріали, які допоможуть дізнатись більше про цю важливу тему.
https://drive.google.com/drive/folders/17tRNcaqX_b36hIHOQbovjRyj__w6TQn2  -Цікаві та корисні презентації для учнів, педагогів та батьків.
https://www.mh4u.in.ua/test/shho-vy-znayete-pro-psyhichne-zdorovya/ - анкета Що ви знаєте про психічне здоровя?
https://www.mh4u.in.ua/test/shho-vy-znayete-pro-psyhichne-zdorovya/ - анкета Як ваше психічне здоровя?



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Вчора 25 листопада  в Україні та в багатьох країнах світу розпочалась акція «16 днів проти насильства», яка триватиме до 10 грудня. Її ме...